01/12/2023

Lionsclub Best Oirschot zamelt van 1 december 2023 tot 1 januari 2024 waardepunten van Douwe Egberts in voor koffiepakken voor de Voedselbank Best-Oirschot.

500 punten is al 1 pak koffie waard
De ingezamelde waardepunten worden bij Douwe Egberts ingewisseld voor koffiepakken. Voor elke 500 waardepunten krijgt onze Voedselbank 1 pak koffie. Deze koffiepakken worden toegevoegd aan de voedselpakketten die wekelijks ter beschikking worden gesteld aan mensen in Best, Oirschot en Son, die dat hard nodig hebben.
Vorig jaar zijn er meer dan 1000 pakken koffie via de Douwe Egberts waardepunten opgehaald voor de Voedselbank in Best, Oirschot en Son.

Inleveren bij supermarkten
Ook dit jaar willen we weer DE-waardepunten inzamelen voor de koffie actie. Verschillende supermarkten in Best, Oirschot en Middelbeers doen weer mee.
Heeft u DE- waardepunten in de la liggen, die u gespaard heeft voor deze actie of doet u er niets mee? Bij de meedoende supermarkten staat een grote kartonnen doos, waar u de waardepunten – bij voorkeur gebundeld per 1.000 punten – zelf in kunt doen.

De actie start per 1 december 2023 en duurt tot 1 januari 2024.