27/01/2023

Help Oekraïense soldaten aan het oorlogsfront aan droge sokken. En een warme maaltijd.

In de loopgraven aan het front is het ’s winters lang koud en nat. Tegen kou helpt warme kleding en een goede slaapzak. Om je spullen droog te krijgen heb je een vuur nodig. Maar helaas, gasvuur brengt explosiegevaar met zich mee en een open houtvuur te veel rook. Een klein, makkelijk te verplaatsten en efficiënt kacheltje met afvoerpijp zou perfect zijn.
Lionsclub Best-Oirschot maakt deze kacheltjes mogelijk. Kleine expeditie-kacheltjes die eenvoudig te vervoeren zijn, als bouwpakketje in een draagtas. Nagenoeg rookloos brandend en ideaal om op te koken én natte spullen te drogen. Een gift van Lionsclub Best-Oirschot aan de Oekraïense soldaten.
En jij kunt ons daarbij helpen met een sponsorbijdrage. Je sponsort een complete kachel voor €200,-. Daarvoor zorgen wij, Lionsclub Best-Oirschot, óók dat ze op de juiste plaats terecht komen. Dat doen we samen met een stichting van vrijwilligers die al jaren in Oekraïne actief is en de weg tot aan het front kent.
Vanaf €25,- kun je ook al meedoen, maar elke andere bijdrage is ook welkom!  Je kan je bijdrage storten op rekening NL73RABO0120618532 ten name van Lions Best-Oirschot onder vermelding van “kachel”.  Als je een eveneens een mail stuurt naar info@lionsbestoirschot.nl nemen we je desgewenst op in de lijst van donateurs die we op onze website bijhouden.

UPDATE 10-02-2023

De eerste kachels zijn aangekomen. Blijf ons steunen!