05/06/2024

De Lionsclub Best Oirschot levert een bijdrage van €250,00 aan Stichting Zomerkamp Best. Onder het motto "Geen geld maar toch op zomerkamp!" onderstaand meer informatie vanuit de stichting...

De stichting Zomerkamp Best organiseert van zondag 04 t/m zaterdag 10 augustus 2024 haar 56e zomerkamp voor kinderen en tieners van 5 tot en met 15 jaar.
Dit zomerkamp zal plaatsvinden in de Willyhoeve in Bergeijk.
Wat misschien wat minder bekent is is dat de stichting ook de mogelijkheid heeft om kinderen en tieners mee te laten gaan als het voor een gezin niet mogelijk is om de deelnemersbijdrage aan het zomerkamp te betalen. Heb je op dit moment een uitkering van de participatiewet of ben je een niet uitkeringsgerechtigde, maak je bijvoorbeeld gebruik van de voedselbank of kan je op een andere manier aantonen dat het niet mogelijk is om de deelnemersbijdrage te voldoen, dan kan de stichting hier mogelijk een oplossing voor vinden.
Elk jaar zijn wij van sponsors afhankelijk om het zomerkamp tevens voor deze doelgroep mogelijk te maken. Dit om deze kinderen en tieners toch een fijne vakantieweek te bezorgen. Particulieren en bedrijven leveren een bijdrage aan om dit tot een succes te laten komen.
Het aantal beschikbare plaatsen is echter beperkt, wil je je kinderen laten deelnemen stuur dan een email naar info@zomerkampbest.nl , vermeld hierin uw situatie in het kort en de gegevens van de kinderen waar het over gaat (naam, adres, geboortedatum)en uw telefoonnummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Uiteraard gaan we zeer zorgvuldig met uw gegevens om, buiten het bestuur heeft er niemand inzage in de door u verstrekte gegevens.
Meer informatie over het zomerkamp is terug te vinden op onze website www.zomerkampbest.nl , uiteraard is het eveneens mogelijk om daar uw kind in te schrijven indien u de deelnemersbijdrage wel kan betalen. Op dit moment zijn de beschikbare plaatsen voor deelnemers voor de gewone inschrijving beperkt, je kan al wel op de wachtlijst komen."