08/05/2024

Lionsclub Best-Oirschot heeft haar jaarlijkse asperge actie voor het goede doel! Hiervoor selecteren we uit vooral lokale goede doelen in de regio Best, Oirschot en omstreken! En via onze website en sociale media zullen we steeds de gehonoreerde doelen publiceren.

Koop nu een heerlijk aspergepakket (geseald) voor €11,00 met daarin asperges voor twee personen (geschild, 700 gram). De asperges worden geleverd door Van Gerven te Oirschot en kunnen in combinatie met de voortreffelijk bijbehorende saus van Tijn besteld worden voor €5,00. En tenslotte, gekozen door Vinoloog, Sommelier en SVH Wijnmeester Arno Aartsen van Prowines (te Best) een smaakvolle bijpassende wijn bestellen voor à €8,00 per fles.

Voordelig én eventueel thuisgebracht door uw contactpersoon bij de Lions op 31 mei of 1 juni.

Dit jaar is samen met Vinoloog, Sommelier en SVH Wijnmeester Arno Aartsen van Prowines (te Best) een bijpassende wijn gekozen. De keuze is gevallen op een witte wijn van het wijnhuis Esporão uit de Portugese straak Alentejano. Deze wijn is gemaakt van drie inheemse druiven, te weten Antão Vaz, Roupeiro en Perrum en heeft een mooie licht strogele kleur in het glas. De wijn heeft een verkwikkende geur en smaak van rijpe citrus en vers steenfruit. De wijn heeft gastronomische kwaliteiten en past goed bij meerdere gerechten. Zo ook bij de heerlijke asperges mét saus van Tijn.

Van elk compleet aspergepakket met saus en bijpassende wijn gaat ruim €8,00 naar het Goede Doel! Oftewel 100% procent van de opbrengst.
U doet toch ook mee? Bestel via onze website Asperge-actie_2024

UPDATE 5-6-2024

De totale opbrengst van deze actie voor de goede doelen is €621,89. Daar zijn wij heel erg blij mee :-)   Hiermee kunnen we weer een aantal verzoeken uit de regio honoreren.  Deze zullen we natuurlijk weer publiceren op deze site en social media. Hartelijk aan alle mensen die een pakket en/of wijn hebben afgenomen. En onze speciale dank aan Van Gerwen Asperges en Prowines die deze actie mede mogelijk hebben gemaakt.