09/06/2023

Presidentswissel bij de Lionsclub Best Oirschot

Vrijdag 9 juni 2023 was het zover en heeft de Presidentswissel plaatsgevonden. Normaliter een jaarlijks ritueel maar door de Corona omstandigheden heeft Pieter Jansen twee jaar zijn functie als President mogen uitoefenen.

Onder zijn leiding wist de Lionsclub zich te herorganiseren en uit te breiden. Het aantal commissies is verminderd met als doel weer daadkrachtig te werk gaan. Nog maar drie commissies, te weten de social-, de goede doelen- en de nieuwe leden commissie. Alle drie de commissies zijn enthousiast te werk gegaan met mooie resultaten. Op deze website is een overzicht van alle acties die we hebben ondersteund Verder hebben we een mooi aantal nieuwe leden geworven, actief en gemotiveerd om weer nieuwe zaken op te pakken. Zonder alle leden was het natuurlijk niet gelukt, maar toch een extra dankbetuiging aan het adres van Pieter Jansen!

De nieuwe President voor het jaar juni 2023 – juni 2024 is Arda Huijbers. Zij neemt het stokje over van Pieter Jansen. In een korte toespraak heeft Arda aangegeven op dezelfde weg door te gaan. Met accenten op groeien in aantal clubleden en groeien in de onderlinge samenwerking. Op deze manier gaan onze acties optimale resultaten opleveren. Haar slogan: “Door aandacht aan groei te geven en uit onze comfortzone te treden staat ons weer een rijk clubjaar te wachten”. De samenstelling van het bestuur komt hiermee op:

• Arda Huijbers (President)
  • Pieter Jansen (Past President)
  • Alex le Mat (Penningmeester én secretaris)
  • Wicher Harmsen (IT & Social Media)