04/10/2023

In navolging van eerdere jaren zijn we weer gestart met de 'Wijnactie Lionsclub Best Oirschot 2023'.

Deze keer zijn de wijnen voor u geselecteerd door Prowines...

Samen met Vinoloog, Sommelier en SVH Wijnmeester Arno Aartsen van Prowines (te Best) hebben we speciaal voor het goede doel 12 topwijnen geselecteerd. We hebben vijf witte wijnen, één Cava en zes rode wijnen geselecteerd. Naast deze wijnen kunt u nog kiezen voor een speciale wijnfles-afsluiting om de wijn extra lang te bewaren. Ook leuk als cadeau.
Van huis uit richt Prowines zich op de horecaondernemer, vandaar dat niet alle wijnen makkelijk te vinden zijn bij uw lokale wijnhandel of supermarkt. Voor onze actie een mooie kans om u kennis te laten maken met bijzondere wijnen tegen een bescheiden prijs.

De opbrengst van deze wijnactie zal in het geheel worden besteed aan het goede doel.
Dit zijn hoofdzakelijk goede doelen in de regio Best, Oirschot en omstreken. Denk hierbij aan
De Voedselbank, onze hospices, etc. Alle sponsoring maken we bekend via onze eigen website
hier.

Tot maandag 30 oktober kunt u bestellen op onze bestel-pagina lionsclubbestoirschot.nl.
Let wel, het kan zijn dat Google vraagt om in te loggen, want achter iedere bestelling willen
we graag zeker zijn van een echt mailadres.

Vanaf zaterdag 4 november is de wijn bij uw contactpersoon van de Lions.
Uw contactpersoon stemt vooraf met u af hoe de levering zal plaatsvinden.
Dit kan brengen dan wel ophalen zijn.

Klik hier voor de wijnactie: lionsclubbestoirschot.nl of scan

UPDATE 24-11-2023
Met bijna €5000 aan omzet is de totale opbrengst voor het goede doel is ruim €808,84. Hier zijn we natuurlijk erg blij mee. Alle dank gaat uit naar één ieder die een bestelling heeft geplaatst en  natuurlijk Prowines voor alle professionele ondersteuning!